NAREZOVALEC - Za narezovanje profila PS15
Obnavljanje profila: varčna tehnika, ki pomaga varovati okolje
Obnavljanje profila je tehnika, pri kateri se na obrabljeni tekalni površini pnevmatike znova izrežejo kanali, da se podaljša njena življenjska doba. Ta postopek pomaga prevoznim podjetjem zmanjšati stroške pnevmatik in hkrati prispeva k varovanju okolja.
Tovorna pnevmatika, katere globina profila je dosegla označeno mejo obrabe, še ni na koncu svoje življenjske dobe. Tisto, kar dejansko zagotavlja odpornost proti notranjemu tlaku pnevmatike (v povprečju 7 barov), je njena karkasa – guma okoli nje služi le kot zaščita. Za podaljšanje življenjske dobe uporabljene pnevmatike je dovolj, da obnovimo profil. Ta postopek je zakonit le, če ima pnevmatika na bočni strani oznako “regroovable” (primerna za obnavljanje profila).
Video: www.cetix.si/...
Obnavljanje profila je tehnika, pri kateri se na obrabljeni tekalni površini pnevmatike znova izrežejo kanali, da se podaljša njena življenjska doba. Ta postopek pomaga prevoznim podjetjem zmanjšati stroške pnevmatik in hkrati prispeva k varovanju okolja.
Tovorna pnevmatika, katere globina profila je dosegla označeno mejo obrabe, še ni na koncu svoje življenjske dobe. Tisto, kar dejansko zagotavlja odpornost proti notranjemu tlaku pnevmatike (v povprečju 7 barov), je njena karkasa – guma okoli nje služi le kot zaščita. Za podaljšanje življenjske dobe uporabljene pnevmatike je dovolj, da obnovimo profil. Ta postopek je zakonit le, če ima pnevmatika na bočni strani oznako “regroovable” (primerna za obnavljanje profila).
Video: www.cetix.si/...
- Redna cena:
478,85 € - Popust:
23,94 € (5%)
- Aktualna cena brez DDV:
372,88 €
- Aktualna cena z DDV:
454,91 €
- Najnižja cena* v 30 dneh: 454,91 €
- Šifra artikla:
00412
- Blagovna znamka:
Brezplačna dostava
Zaloga: na zalogi
kos
Opis izdelka
Postopek obnavljanja profila se izvaja z ročnim orodjem, ki združuje grelec in rezilo. S tem je mogoče pnevmatiki omogočiti, da prevozi dodatnih 20–30 % razdalje glede na že prevoženo.
Proizvajalci za vsak svoj model dajejo natančna navodila za postopek. Ta tehnika omogoča varno zaviranje v sili in doseganje globine kanala, primerljive s pnevmatiko na polovici njene življenjske dobe.
Pnevmatika se obnavlja, ko je njen oprijem na najnižji točki. Dejansko se vzvodni učinek, ki nastane med karkaso (ogrodje, notranja nosilna struktura) in cestiščem, zmanjšuje sorazmerno z obrabo profila. Ta pojav vodi do manjše porabe goriva (zmanjšanje emisij CO₂ za 1,6 tone na komplet pnevmatik na leto) ter počasnejše obrabe pnevmatik:
– 1,6 mm / 10.000 km pri novih pnevmatikah
– 0,8 mm / 10.000 km pri pnevmatikah z obnovljenim profilom.
Priporoča se tudi drugo obnavljanje profila po obnovi (vulkanizaciji) pnevmatike.
- Ročaj je ergonomski in enostaven za uporabo, kar obnavljanje profila močno olajša.
- Vsa rezila je mogoče namestiti v samo enem koraku.
- Pokrov zagotavlja popolno zaščito pred prahom in blatom.
- Za maksimalno varnost napetost kabla ne presega 1,5 V.
- Vsako komponento je mogoče zamenjati.
Proizvajalci za vsak svoj model dajejo natančna navodila za postopek. Ta tehnika omogoča varno zaviranje v sili in doseganje globine kanala, primerljive s pnevmatiko na polovici njene življenjske dobe.
Pnevmatika se obnavlja, ko je njen oprijem na najnižji točki. Dejansko se vzvodni učinek, ki nastane med karkaso (ogrodje, notranja nosilna struktura) in cestiščem, zmanjšuje sorazmerno z obrabo profila. Ta pojav vodi do manjše porabe goriva (zmanjšanje emisij CO₂ za 1,6 tone na komplet pnevmatik na leto) ter počasnejše obrabe pnevmatik:
– 1,6 mm / 10.000 km pri novih pnevmatikah
– 0,8 mm / 10.000 km pri pnevmatikah z obnovljenim profilom.
Priporoča se tudi drugo obnavljanje profila po obnovi (vulkanizaciji) pnevmatike.
- Ročaj je ergonomski in enostaven za uporabo, kar obnavljanje profila močno olajša.
- Vsa rezila je mogoče namestiti v samo enem koraku.
- Pokrov zagotavlja popolno zaščito pred prahom in blatom.
- Za maksimalno varnost napetost kabla ne presega 1,5 V.
- Vsako komponento je mogoče zamenjati.